رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست
رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست

 

 

  

 

 

  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آفاق سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 21:59 http://nafarabad.blogfa.com/

با سلام.ممنون که به آفاق سری و پیام گذاشتی.

سنگ نوشته قبر یعقوب علی شورورزی.

به هرجا ناتوان دیدی توان باش
به سود مردم خامش زبان باش
به زیر پای بی دستان زمین شو
به چشم زورمندان آسمان باش
ستم کش را اگر دیدی بر آشوب
ستمگر را چو مشتی بر دهان باش
یتیمی را به مهری شادمان کن
گل بی باغبان را باغبان باش
چو افتد بر جبینت خط پیری
مکن افسردگی در دل جوان باش
تو عمری در هوای خویش بودی
زمانی هم به فکر دیگران باش

با توجه به اینکه اهل شعری احتمالش زیاده که شعر و شنیده باشی،بااینحال فکر کنم بازخوانیش خالی از لطف نباشد.من که نمیدونم شعر متعلق به کیه.تو میدونی؟

سلام خیلی ممنون که بهم سر زدین خیلی شعرتون زیبا بود ولی متاسفانه تا حالا نشنیده بودم
ونمیدونم از کیه خیلی معذرت می خوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد