رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست
رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست

خدا

راهی به خدا دارد  خلوتـگه  تنـهایی
آنجا که روی از خود آنجا که به خود آیی
هر جا که سری بردم در پــرده تو را دیدم 
تو پرده نشینی و من هـرزه ی هر جایی
بیدار تو تا بـــــودم رویای تو می دیدم 
بیدار کن از خوابم ای شاهد رویایی 
از چشم تو می خیزد هنگامه ی سر مستی
وز زلف تو می زایـد انگیزه ی شیدایی
هر نقش نگارینــت چــون منظره ی خورشید 
مجموعه ی لطف است و منظومه ی زیبایی
چشمی که تماشاگر در حسن تو باشد نیست
در عشق نمی گنجد این حسن تماشـایی
نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا صفایی چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 23:20 http://khalvatneshin.ir

سلام فاطمه خانم،خوشحالم از اینکه باز هم سعادتی شد به خلوتتون راه یافتم؛ بدون اغراق انتخاباتون زیباست، چرا خودتون چیزی بر گنجینه شعر و ادب پارسی نمی افزایید؟

سلام به شما برادر گرامی خوش آمد میگم به شما و تشکر می کنم از این که به وبم سر زدید
و در جواب به سوالتان عرض میکنم من تصمیم دارم مدتی شعر هایم را برای خودم نگه دارم با تشکر

n...l چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 17:17 http://bia2.now.im

السلام علیک یا حسین ابن علی(ع)
ایام سوگواری ماه خونین محرم رو بر شما تسلیت عرض میکنم...
علی یار و یاورتون
اگه خواستید یه سری بزنید
98651

تشکر از حضور شما چشم سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد